Svarar angående La Cañada

Kategori: Svar på tal

Nu har jag äntligen fixat så att det är svensk sak på tangentbordet, wiiee. Ska lägga in massa bilder oså nu. Grymt va??

Pallvid är ju också där, på shoppingcentret... Känner du henne, eller träffade du henne bara inte?
- Aah jag såg det, jag såg henne inte nee:) Jag känner henne men vi har aldrig varit bra vänner, typ hejar oså, och nej jag träffa henne inte :):)
 
De är inte riktiga victoria's secret..
- Det vet jag, det heter Victoria's Luxury och det är inköpta grejer fårn VS som de säljer där, köpte ändå inget där så.. 
 
Är det en egen victoria secret affär eller finns det i en annan butik?
- Nej det är inte den riktiga eller vad man ska säga, bara inköpta grejer som de säljer väldigt dyrt.. Men väldigt fina saker, provade en bikini som jag kanske skall köpa imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: