Värme

Kategori: Allmänt

Idag är det den varmaste dagen här, 40 grader och jag dör. Rebecca, Simon och Alex kom igår (ägarna till detta huset) och Rebecca och jag var imorse på marknaden, hittade massa fina saker som jag kan visa er sen. Sen innan marknaden åt vi frukost på golfklubben, sen åkte vi hem till poolen efter marknaden, hade litet minispa exde och sola och allt dedär. Nu skall vi snart börja fixa oss för vi har bokat bord på golfklubben till middag, goott!
 
Justdet, min mamma kom klockan 2 idag också, jäätteeroligt så nu skall vi flytta över alla våra saker till min mormors hus här för har bott i ett reserv hus undertiden, det är vårt hus som vi delar med vår mormor, någon undrade nämnligen om vi hade eget hus här så där har ni ert svar:):)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skulle du kunna tipsa om massa bra shopping ställen, stränder och resturanger i marbella? Ska nämligen dit snart så skulle vilja ha lite tips. Gör det gärna i samma inlägg. :)

    2012-07-14 | 18:49:45
  • Anonym säger:

    Skulle du kunna tipsa om massa shoppingställen, stränder, resturanger och annat i marbella? För jag ska nämligen dit snart så skulle vilja ha lite tips! Skriv gärna allt i samma inlägg. Tack! :) :)

    2012-07-14 | 18:51:11

Kommentera inlägget här: