Days, start on 1

Kategori: Min vardag

Kör på en liten annorlunda variant, har skrivit alla själv och kommit på det flesta själv. Så ja, nu kör vi helt enkelt

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mitt drömliv
Dag 3 - Sommarplaner
Dag 4 - Mina bästa kompisar
Dag 5 - Vilken skola går jag på, berätta om den
Dag 6 - Hela mitt liv fram tills nu, vad har hänt?
Dag 7 - Husdjur?
Dag 8 - Varför började jag blogga?
Dag 9 - Bilder på mig från när jag var liten
Dag 10 - Har jag haft något tidigare jobb i mitt liv?
Dag 11 - Dröm stad att bo i, varför?
Dag 12 - Min idol
Dag 13 - Mina mål i livet
Dag 14 - 5 favoritplagg ur din garderob
Dag 15 - Vilka länder har jag besökt? Berätta om 3 av dem
Dag 16 - Favoritmaträtt
Dag 17 - Bästa filmen, bästa låten, bästa artisten?
Dag 18 - En person som vet allt om mig
Dag 19 - En bild som alltid får mig att le
Dag 20 - Min facebook profilbild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: