Svar på frågor

Kategori: Svar på tal

Vart i Falkenberg har du ditt land Vanesssaaa??:)
SVAR: Heellooo Sandra B, det är mina kusiners land och det ligger nära Shell macken typ, om du vet vilken jag menar? Puss

Vad ni tycker jag skall blogga om:

Hur kan man matcha gula naglar till något plagg och t.ex en röd väska till en outfit?
SVAR: Gula naglar - till ett par svarta byxor, gul pösig t-shirt och svart kavaj över
Röd väska - Ett par vita byxor, beige pösig tisha, beiga ballerinor och en hallronröd/röd väska? Woopwoop
Tips på bikinisar? Allt från H&M - VS
SVAR: Jag tycker att trekants bikinisar är grymt fina, samt bandaeu, men de kan bli lite för tomt med bandaeu, vet inte varför men de känns lite mer naknare. Gillar trekantsbikinsar och mer BH formade bikinisar mycket mer, BH bikinisar ser väldigt kvinnligt ut tycker jag;)
Hur lång är du?
SVAR: Jag är 170:)
Är du oskuld?
SVAR: Yep
Festar du mycket? Festar du alls?
SVAR: Haha ja, det gör jag väl, eller festar och festar. Är det någon fest i stan eller här i hovås så drar man ju ett gäng ditt och umgås, dansar osv. Sen är man ju också oftast bjuden på tjejmiddagar, och då brukar de ju bli fest efteråt inte sant? Så ja, de gör jag väl!
Har du druckit så mycket att du har däckat?
SVAR: Absolut inte, jag kan ta ett glas och smaka på något men det får räcka, är inte den typen som vill bli igenkänd som den som var full och däcka eller typ ba: jag var asfull häromdagen, hör ni hur det låter från en 14-15 åring ?? Hahah, så nej!
Röker du?
SVAR: Har testat ett par gånger men inget som faller mig för smaken...:)
Skostorlek?
SVAR: 37-38
Dina bästa kill/tjejkompisar?
SVAR: Tjejer: Joanna, Cornelia, Beatrice, Vanessa T, Lovisa, Julia, Andrea, Vickan K, Saga, Lisa, Marie och Josefine.
Killar: Hampus, Knape, Anton, William, Jack, Hannes och Gustav.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: