Grillning ikv

Kategori: Allmänt

Heej, är hemma hos min moster nu och vi skall äta här ikväll. Jag, mamma, pappa, brooodern, mommo, moffa, min mosters familj och ingeen mer:) Iallafall, åkte hemifrån Marie vid halv 2, tog bussen till stan, träffade på Johannes (min mosters man) han körde oss två till Willys, vi handla masssssa mat för ikväll, efterrätt middag och allt goottt. Sen åkte vi till ICA köpte lite mer vi glömt handla på Willys, hämta ut kläder till Joline (deras dotter) sen nu lagar vi mat. Unndeeerbart väder. Mamma och resten av släkten kommer snart över.. Alla bor grannar så de e as gött. Men nu skall jag fortsätta hjälpa till. Middagen blir, grillad ryggbiff, bakpotatis, min tzatsiki :D:D sallad, pita bröd, vitlöksbröd, vitlöks smör, persilja smör. Efterrätten blir min efterrätt ;) Jordgubbar, vindruvor, banan, äpple + smält blockchoklad jag skall fixa snart och gräddvaniljglass. AWESOME. (Lååångt inlägg) Hejdåå:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: