Sunny daaay

Kategori: Allmänt

Heej bloggen! Assà förlàt för skittràkiga inlägg utan bilder osà, men när jag kommer hem imon sà kommer massa bildeer, jippey! landar 9 pà kvällen och dà skall jag naaana. Sen pà tisdag skall pappa och jag till stan och shooppaaaa :D:D:D:D sen blir det att dra ut 2 tänder till pà andra sidan ´käken´. Sen pà kvällen skall jag slagga me världens bezztaa bestiis (joanna). Nu skall jag och brossaaan spela billiard lite till, (jag har vunnit alla gànger :D) Sen skall vi ner till beachen eller poolen och chilla sista dagen med mammi och pappi, laaav

P.s Bloggen skall göras om helt när jag kommit hem med, sà att ni är uppmärksamma om det!

Kommentarer

  • Joannavä säger:

    Vi ska ju vara med varandra på dagen!???!!!??

    2011-04-17 | 23:00:59

Kommentera inlägget här: