Julklapps tips - Brorsan & pojkvännen

Kategori: Tips

Parfymer, ja det är väl något vi alla gillar eller hur? Nått jag verkligen hissar att ge bort är parfymer. Och min favorit kill/herr parfym är helt klart One Million. Nu skojar jag inte när jag säger det här men ALLA, verkligen ALLA mina killkompisar har den, den är så fruktansvärt goo. Kan inte få nog av den. Så iår har jag bestämt att ge bort den lila modellen till min lillebror. Han kommer gilla den, det lovar jag er. Snygg förpackning har den med. ÅÅÅHHH!
Den finns även för tjejer, kanske något för mig? ;) - Lady Million

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad kostar den?:)

    2011-12-15 | 18:04:54
  • Amanda-Nicole säger:

    både ja och min bror har dem, eller ja jag har tjej och han har killparfymen, så himla värt!!

    Svar: Niiiceee, funderar ocksa pa att kopa tjejparfymen, kram:):)
    None None

    2012-07-01 | 17:00:31
    Bloggadress: http://amandanicole.se/

Kommentera inlägget här: