Svar på frågestunden del 2

Kategori: Svar på tal

Är du bra vän med hanna knäckebröd?
- Ja, hon går ju i min klass

Dricker hon?
- Inte vad jag vet

Går ni i samma klass?
- A de gör vi

Har hon myclet märkeskläder eller har hon en egen stil???
- Hon har märkeskläder tror jag och ja hon har verkligen en egen stil. Ser upp till henne sjukt mycket för hon bryr sig verkligen inte vad nån annan tycker eller tänker eller klär sig osv..

När drack du senast alkohol??
- I helgen

Och hos vem/var och vilka som var med, hände det något?
- Hos Sofia, nej inget hände och de va masa 97, 96 och nån 95 där. 

Tycker dina föreäldrar att det är ok att du dricker alkohol??
- Nej det gör dem inte, jag är ju inte ens beroende så de har inget att oroa sig för?

Om du dricker alkohol, vad dricker du då? typ vodka, öl, vin osv?
- Men get a life

Går det många fattigdoms barn på sam-skolan, hur många?
- Nej, eller jag vet väl inte

Hur stort är erat hus?
- Vet inte, bryr mig inte

Kan du inte säga vad ni har för bilar?
- En Mercedes Benz och en Mini Cabrole

Vilket datum fyller du år?
-10 Augusti

Kommer du ha någon fest då?
- Kommer jag säkert, får först överleva fram till min födelsedag

Isåfall får vem som helst komma eller kommer du bara ha för några kompisar?
- Men jävlar vad du undrar, jag vet väl inte. Kan bjuda in halva Gbg om du så vill
När köpte du byxorna och hur mycker kostar dom? Är det dina?
- (Armébyxorna) Köpte dem för ett tag sen, dem är från Zara och kostade 500 kr
Vad har du för betyg?
- För att vara första terminen med betyg har jag ungefär C i varje ämne, vilket jag tycker är bra. I språk har jag dock B

Vad tycker du om samskolan?
- Loveit

Vilket är ditt favorit märke?
- Juicy Couture, Odd Molly, Hunkydory och Ralph Lauren

Vilket smink avnvänder du?
- Bara ljust puder för att få en jämn fräsch yta, lite rouge, ögonbrynspenna, mascara och ibland sån kajal som är fuktig typ

Vem är din bästaste kompis?
- Cornelia och Beatrice

Kan inte du lägga upp en film när du sjunger? snälla, har hört av en kompis att du äger!! Hade varit jätte kul!
- Hehe, man får väl tacka:) Jo visst det kan jag väl någon gång

Vilken klass går du i? (a,b,c,d osv)
- 8B

Har du löst nån?
- Ja

Vad tycker du om kissies?? 
- Euw? Förlåt men jag bara spyr. Nä duvet min idol xDDDD LOOOLLL

Röker du?
- Nej men jag har testat

Har du lagat din spricka i mobilen(iphonen) för jag ska också laga min och jag undrar var du gjorde det!?
- Nej jag har inte lagat den än, ska göra det efter jul. Annars kommer någon julklapp åka bort ;)

Vart har dina svarta låga uggs tagit vägen?
- Du tog dem

Kommentarer


Kommentera inlägget här: