Satan I Gatan

Kategori: Allmänt

Tjoobree mann1. Sitter här på 'loftet' (?) och chekar daataaan, + lyssnar på SATAN I GATAN med Veronica Maggio! har precis beställt pizza med familjen med så den skall mammi snart hämta.

Sen idag kom våra två iPad 2 hem till oss, som vi beställt för några dar sen:) Så mamma fick en och pappa en, medans jag och min bror får 'ärva' de två iPadana 1. Så jaa? Livet är väl gött just nu.
Sitter och kollar iPad skal nu, skall kanske beställa hem två stycken Marc Jacobs som jag sett, bilder kommer. Sen har Juicy några snygga mee:)

Iallafall blev ingen shoppingdag idag för pappa hade mycke på jobbet och jag hade såå trevligt sällskap på bussen så det va värt att dra hemmåt. Nu skall jag hoppa in i ducshen, sätta på mig mjukis och vänta tills pizzan is heereee.


Älskar dig såååå mycket Veris!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: