Världens Bästa Kväll!

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, fick skjuts av Sofia och hennes föräldrar:) Tack! Vi kom då till Liseberg och allt de där jag redan skrivit om, men sen när de åkt färdigt Colorado gick vi Gasten och jag gick längst fram. Shiiiseess vad jag skrek och alla andra, kan aldrig sluta bli rädd för den.

Iallafall sen stack vi till BK och käkade oss feta sen rullade vi vidare till scenen och satte oss på marken, sen blev de fullt och då stod vi upp! Veronica gjorde allt så jeefflaa bra vaa, ni skulle ju vart där. Älskar den tjejen!!!
Vi hoppade, sjöng, skrek, hade händerna i luften och bara hade såååå kul! SEN TRÄFFADE VI ANDREAS WIJK!!!
ÄLSKAR DEN KILLEEEEN , sen stod vi bredvid han under 'konserten', awesomee!

Imorgon dör vi så det är inte värt att dö om man inte träffat någon man beundrar så mycket. Men det är fett ovärt att dö om man ALDRIG träffat Justin älskling Bieber, jajajajajaaaaa

Nu skall jag iallafall hoppa in i duschen, sen sätta på mig mjukis och krypa ner i sängen med mammi och kolla film, någon med Will Smith nu så väärt att kolla på! Ha en super fredag nu vaa
Vi står näästan längst fram, asbra platseeer juuee

Ser wweeeird ut men ÄLSKLING DÅÅÅÅ!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: