AVICII / STHLM / MARS / 2012

Kategori: Min vardag

Åååhh! Avicii biljetterna släpptes ju i måndags 11.00, och pappa beställde biljetterna till oss 11.01. SÅåå glad!! Dock har jag Fade Into platser vilket inte är så bra men ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Sen är det jättemånga som frågar och undrar vem jag skall dit med och tro det eller ej, men jag skall faktiskt dit med min pappa. Jag tycker inte de är något fel med det så? Blir ju bara mysigt.


Iallafall, resan kommer gå till såhär: Avicii spelar den 2 mars 2012 vilket är en fredag, allt börjar 16.00 så pappa och jag har planerat att vi tar X200 tåget eller flyg till Stockholm på fredag morgon vilket betyder att jag tar ledigt den dagen från skolan. SÅ pker vi på fredag morgon och är kanske framme vid 10-11 om vi åker riktigt tidigt, då åker vi direkt till hotellet och lämnar av allt, vilket hotell vi ska bo på är ju inte klart än men det lär vi bestämma och boka snart. Sen när vi har lämnat av allt på hotellet så går vi ut på stan för en lunch och fika lite senare samt shopping för jag skall hitta nått nytt och fräckt att ha på mig på kvällen. Sen vid 16.00 börjar allt i Globen. Så håller de väl på massa timmar. Sen stannar vi i stockholm till söndag kväll, så vi har en helg på oss att bara umgås vi 2, shoppa, fika och ha de chill!
ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!! Pappa gillar ju också AVICII så de är inget fel att dra dit med han!
Skall några utav er läsare dit?





Kommentarer


Kommentera inlägget här: