Dag 1 - 10 fakta om mig

Kategori: Min vardag

1. Mitt mellannamn är Sarah

2. Jag har bloggat i snart 4 år på olika bloggar

3. Jag är väääldigt sällskapssjuk

4. Jag har varit i dessa länder: USA (New York), Spanien (Marbella och Kanarieöarna), Frankrike (Paris), Italien (Sardinien och Milano), Norge (Oslo), Danmark (Köpenhamn) och Israel (Jerusalem och Tel-Aviv)

5. Jag har gått i flera sporter vilket jag inte gör nu

6. Jag suger på att komma på sånthär

7. Jag går på Göteborgs Högre Samskola

8. Min mobil är mitt liv, ingen mobil, ingen Vanessa

9. När jag blir äldre hoppas jag verkligen och jag VILL bli förmögen, bo fint i USA och en lägenhet i Stockholm på Östermalm typ, ha barn (familj), husdjur, skitbra jobb som jag skall längta att gå till på morgonen, osv

10. Jag blir väldigt lätt irreterad och stör mig sjukt lätt på människor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: