Onödiga kommentarer

Kategori: Svar på tal

Anonym om Belstaff:
Varför säger du så hela tiden? när ska du få den? av vem, varför?

Svar: Säger så hela tiden? Ja, jag säger så för att ja ska få den? När ja vet att ja ska få saker blir ja så sjukt glad och då delar jag med mig utav det, om ni har svårt att vara glad för min skull så get the hell out of here. Mina päron köper den till mig vafan tror du? Kommer tandfen med en försenad tand present kanske och titta vad som ligger där en Belstaff jacka, ah men tack ha D liksom. Och varför jag ska få den är för att jag länge velat ha en och bett om en och nu har dem sagt ja. Skaffa ett liv.


Anonym om Belstaff:
Haha de sa du för 3 veckor sen också, hur går de egentligen med att övertala mamma å pappa

Svar: Aaaa, och det var säkert du som kommenterade här för 3 veckorsen med tror, jag. Jag säger och pratar om något hur jävla länge jag vill, fattar du de eller? De är up till mig. Om de nu är så att de tar tid för mig att få den, GE MIG PENGAR SÅ JAG KAN KÖPA DEN DÅ, ALLA HAR VÄL INTE RIKEMANS PENGAR HÄR I VÄRLDEN ELLER? Fan ta er jävla idioter som aldrig kan skriva nått trevligt, ha D förfäään


Sen vill inte jag att någon människa nu skall kommentera hur jag svarar dessa människor även om de skriver taskigt eller skitsnällt till mig så svarar jag hur fan jag vill. Skaffa en egen blogg och skriv trevligt så mår ni nog bättre. Jag svarar hur ja vill till dessa människor! Om man nu måste kommentera anonymt med otrevliga kommentarer så blir jag sånhär, tål de.

Kommentarer

  • vanessa säger:

    heej jag vet inte om du fick min komentar innan men den var inte från mig, det är väldigt många som går runt med mitt bloggnamn och komenterar skit på andras bloggar och jag fick nyss ett medelande på facebook att det var en tjej som att det gjort det men det ser inte ut som att den är godkänd men den är verkligen inte från mig!

    2011-11-09 | 22:10:28
    Bloggadress: http://jagvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: