Ta tag i bloggen!

Kategori: Min vardag

ÅÅh vad jag suger på detta just nu, men skall bli bättre till helgen, för har ett prov som jag måste plugga till!!

Iallafall idag slutade jag 1, åkte in till stan med Cornelia, Gustav och Bea. Drog en donken och köpte nya Urbanears, haha mitt 3:dje par. Blev iallafall ett par orangea, fett. Vill sticka ut lite likzaaammm xDD Iallafall sen åkte Conne hem och då tog jag, Gustav och Bea bussen hem till Gustav, sen kom Lucas så va vi med dem hemma hos Gustav. Spelade pingis, hoppade studsmatta osv. Sen gick Bea efter en timma, då stannade jag kvar i typ 1 och en halv timma till. Då åt vi, hoppade mer studsmatta och ja, hade det kul! Mamma hämtade mig vid halv 7 kvart i 7. Sen dess att jag kommit hem har jag ätit middag, gråtit ut mina känslor för en viss person och pratat i telefon med mina underbara vänner som ger mig stort stöd, älskar er! Men skall sova nu så hörs imorgon. PUSS
HAHA FYFAN VA FUUUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: