Thank God It's Friday!

Kategori: Min vardag

Hallåhallå. Sitter just nu hemma hos mig med Beatrice och har precis ätit middag. Idag slutade jag 15.20, då hämtade mamma mig och Bea så drog vi oss mot Frölunda Torg där jag köpte ett par skor och mamma handlade mat. Sen åt jag och Bea på donken där vi även träffade Sara, Julia, Amanda och Lovisa. Träffade även Suzi, Louise och Matilda när vi precis kom till FT.

Sen åkte vi hemmåt och lagade middag och jag och Beatrice softade lite på deeeee.
Nu skall vi städa på mitt rum sen dra ut och träffa några eller lägga oss i sängen med chips och dipp och en bra film.
Sen idag efter första lektion hämtade mamma mig och körde mig till tandläkaren där jag röntgade munnen samt bytte tråden på tandställningen samt spände den, har tagit en alvedon nu så att det inte skall göra ont senare, smart där!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: