CLEAN!

Kategori: Min vardag

Pjuuuh, har verkligen städat nu som mamma bett mig för ikväll skall hon ha gäster och då hjälpte jag henne att städa, tjänar pengar på det med so hur nice är inte det? Skall i vilket fall som helst nu börja packa lite smått och byta om och fixa mig sen lämna min hund hos grannen som skall passa henne ikväll och sen ta bussen vidare mot Joanna.
Ikväll skall vi sova över, och eventuellt Amanda med. Mysigt. Blir mer uppdatering sen! Förresten, vad tycker ni om min nya design? Älskade Mandi gjorde en till mig och Joanna förut, tack så hemskt mycket. Är såå glad!! PUSS

Kommentarer

  • Bubble säger:

    Varför har du inte Frågor&Svar i kategorier? :)

    2011-10-01 | 18:36:23
  • Anna säger:

    Skulle du kunna länka Joannas och hon Mandi(som gjorde designen) bloggar ?:)

    2011-10-02 | 14:36:32

Kommentera inlägget här: