Dag 1 - Om mig

Kategori: Svar på tal

Jag heter Vanessa Wilson och bor i Göteborg. Jag har en lillebror vid namn Adrian och en hund som är en toypudel vid namn Bella. Mina föräldrar heter Therése och David och är the world's greatest parents ever! Vi bor i ett hus tillsammans och det har vi gjort sen jag var 4 tror jag!? Innan det bodde vi i Hult i Askim och innan det i en lägenhet i Haga.

På min fritid gillar jag att vara med kompisar, shoppa, hänga i stan, blogga, vara fast vid min mobil, kolla TV, lyssna på musik, träna osv..

När jag blir stor (vuxen) har jag valt att jobba någonstans i New York där jag även skall ha en lägenhet, sen när jag bildar familj har jag kvar lägenhet i NY men flyttar till typ L.A och bor i ett stoooortt hus i Hollywood med man, barn och hund. Sen skall vi även ha ett hus på Maldiverna eller något sånt varmt ställe. Jag skall vara förmögen när jag är äldre och ÄLSKA att gå till jobbet. Skall leva livet som dem brukar göra i vissa mysiga Amerikanska filmer, ååh vad jag längtar. Sen skall jag vara en shopaholic. Det var allt för mig!

Kommentarer

  • Petronella säger:

    Min kompis tipsade om din blogg härom dagen, och jag tycker att jag känner igen dig... Har du inte varit med i Frida? :)

    2011-10-03 | 16:58:54

Kommentera inlägget här: