Ang Segway

Kategori: Allmänt

Åh nej nu känner jag att jag inte orkar verkligen!
I min familj bestämde vi att jag skulle få en Vespa i födelsedags present men sen ville mamma inte det längre för att det händer massa olyckor oså, då sa pappa att han kunde köpa mig en Segway istället men jag har kommit på andra saker jag skall önska mig istället för att få en Segway, så istället när vårt garage är klart efter sommaren typ då planerar vi att kanske köpa Segway om vi tycker att vi kommer få bra användning för dem osv. Men det är något vi fortfarande funderar på. Och? Till dig som kommenterade i 10 fakta om mig inlägget! Vad gör det om det är priset? Vi planerar ju inte att köpa något vi inte har råd med, eller asså jag vill verkligen inte verka sån nu men varför ska vi planera något vi inte skulle ha råd med? Det är ju bara slöseri på tid. Fortsätt kommentera, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: