En bild på mig + 10 fakta

Kategori:

1. Mitt mellannamn är Sarah
2. Jag är nöjd med hur min kropp ser ut, tycker jag är bra smal
3. Just nu bor jag och min familj på Avenyn annars bor vi i Hovås
4. När jag blir äldre skall jag bo i USA
5. Det fulaste jag vet är att använda vaxade byxor till vardags, har gjort det nån gång och vet att jag kommer göra det igen
6. När jag fyller år skall jag önska mig en moppe eller Segway, Macbook och en jävla massa pengar;)
7. Jag ÄLSKAR mat men kan inte gå upp i vikt, har gått upp 1 kg på 3 månader. Väger 49/50 nu
8. Jag orkar inte med människor som håller på och ba: Åh sommar 2012 kommer bli så freaking awesome, längtar så mycket, tänk att gå i shorts osv. MEN TÄNK OM JORDEN GÅR UNDER IMON? SLUTA LÄNGTA OCH LEV NUET ISTÄLLET FÖR NI KOMMER EN DAG LÄNGTA TILL BAKS TILL DENNA DAG IDAG, vem fan vet.
9. Jag skall aldrig gå till Starbucks här i Gbg, för kommer inte känna nått för de när jag åker utomlands då
10. Jag har världens bästa familj och är orolig att något ska hända oss, att vi splittras eller så....

Kommentarer

  • .......... säger:

    den billigaste segway kostar 82.000 kr bara så du vet!

    2012-02-16 | 14:39:34
  • Anonym säger:

    den billigaste segway kostar 82.000 kr bara så du vet!

    2012-02-16 | 14:39:59

Kommentera inlägget här: