Mästerkatten 3D

Kategori: Min vardag

Ååh uppdateringen suger, men vet ni vad jag såg nu? :DD Att jag kan fixa tidsinställda för de dampar inte mer som det brukar. Så nu skall jag fixa några innan jag sticker iväg om en timme på bio med pappa och Adrian. Vi skall se Mästerkatten i 3D!

Tog iallafall bussen från Bea 12.21, då hoppade Daniel på som skulle iväg till gymmet så han snacka jag med sen träffade jag David A, oxå. Long time no seen.
Så gick jag av i stan och kollade i affärer, hittade en klänning på Weekday för 40 spänn, omaayyy. Sen köpte jag lunch till mig och mamma. Sen fikade jag med mina kusiner som jag mötte upp och då träffade jag även Amanda och Therese, på EH.. Åååh saknat er såååå... Måste ses snart!
Snart kommer pappa och Adrian tillbaka och då skall vi gå och äta snabbt tror jag sen blir det bio, sen skall jag ta ett djupt snack om en ny telefon med pappa, önska mig lycka till...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför vill du ha en ny iphone? Du fick väll nyss en eller? Vad är de för fel på den? Puss

    2012-02-15 | 15:56:09
  • Alice säger:

    Vad söt du e! Kika o släng gjärna in en komentar om vad su tycker om min blogg pusss sötis!🐷

    2012-02-15 | 22:22:49
    Bloggadress: http://alicejosephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: