Mitt sommarlov 2012

Kategori: Min vardag

Precis som jag skrev i 10 fakta om mig inlägget så orkar jag inte med människor som håller på och överskattar sommaren helt och hållet. Meeeeeen jag längtar själv ihjäl mig. Kommer bli galet bra känner jag på mig, verkligen. Hoppas bara att solen vill titta fram ofta och bevara värmen.
Som det ser ut nu så har vi i min familj inga planer för sommaren, huset är iallafall klart då så skall tillbringa mycket tid där och vid vår nya balkong/altan.

Men, jag har pratat ihop mig lite med pappa och jag tror att vi kan åka till huset i Marbella i någon/några veckor, ååh skulle vara helt underbart. Har varit i Marbella varje år ända sen jag var 2 år tror jag. Det är liksom som vårt andra hem, älskar det. Så jag får hoppas mycket nu, och har jag tur får jag ta med mig en kompis, how good?
Nej men sommaren 2012 kommer bli grym, det hör man och ser på namnet ju? Sommaren 2012



Kommentarer


Kommentera inlägget här: