Angående färgad iphone

Kategori: Svar på tal

Haha okej, rubriken, vet inte vad jag skrev men kom inte på något bättre! 
 
Vart kan man göra sin iPhone i en annan färg och hur mycket kostar det och hur lång tid tar det? Kan man byta tillbaka till sin vanliga färg sen? 
Berätta lite om det! Din blogg ääääger!
- Min kompis Joanna berättade för mig för några månader sen att det fanns ett ställe på Prinsgatan i Göteborg där dem gör det för 400-500 kr/sida om man vill ha en ny färg på sitt iPhone glas, det skall jag snart göra, ska bara låta min telefon bli lite repig först:) och självklart kan man byta tillbaka till sin originalfärg, inga problem. Tiden, det har jag ingen aning om?! En timme sammanlagt kanske? Men sen känner jag även en kille som går på min skola som gjorde Hampus telefon grön och det fick han betala 1300:- för tror jag, men iallafall, vilken färg ni nu vill ha, några hundralappar, på Prinsgatan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: