Sista inlägget

Kategori: Min vardag

Nu håller jag på att packa det sista, imorse satt jag som en galning för att få JB tickets sen hade Sofia fixat åt oss, så sjukt braaaa! Så nu är jag lugn med det, åkte sen till torget och åt sushi med pappa och Adria och köpte en ny bikini för min andra likadana är borttappad, sen tog vi varsinn smoothie på The Naked Juice Bar och sedan åkte vi en sväng till farmor och nu är jag hemma och packar det sista, åker om 2 timmar till flygplatsen. Kommer inte ha med mig någon dator och tror inte jag har tillgång till en hos oss i huset men skall göra mitt bästa med uppdateringen och har även fixat tidsinställda, grymt va? Mest shopping, hehe.. Sen kommer jag ta massvis med bilder där nere, har med mig min kamera så det skall det inte bli lite av, det kan jag lova er. Sen är också min mobil med mig hela tiden med ett spanskt simkort i så mobilinlägg kommer det bli! Ha det nu underbart är hemma i gråa trista Göteborg, själv skall jag njuta varenda sekund i Marbella, vill verkligen inte kasta bort tiden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: