Torsdag

Kategori: Marbella 2012

Kom precis hem från en lunch med mamma på Centro Plaza på en svensk restaurang som heter STARZ, eller ja, den ägs av en svensk man, döösnygg!! Tog en ceasarsallad så satt vi och prata osv, mammi och jag, mysigt.
 
Sen bredvid restaurangen har det öppnat en svensk godis affär som hetter Godis By Sweden, så sjävklart gick mamma och jag in dit, kunde inte hålla mig med alla mina löften osv, så en liiiten godispåse blev det iallafall. Åh blev så glad haha, nu skall jag byta om till bikini och hoppa i poolen, har bränt mig lite så får vara lite försiktig.
 
Igår var mamma, jag och Adrian bara på stranden hela dagen, badade, solade osv, fick massa färg:):) det var riktigt härligt där va, ååh helt underbart, dit skall vi imorgon med, antingen favoritstranden vid Puerto Banus eller Mistral Beach.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: