TIPS - Parfymer

Kategori: Tips

PINK SUGAR
Ååh, vilken skönhet. Denna parfymen är nog en av mina favoriter, inte för att jag har den men jag är så roffig så varje gång jag är i stan och känner mig lite ofräsch, går jag alltid in på Grand Parfymeri och ger mig själv några sprut från den skönheten, samt bodylotionen på mina ben när jag går barbent, haha dem måste tycka jag är dum i huvudet där, men man får ju testa så varför inte? Den luktar vanilj, väldigt söt i doften, extremt. Skall iallafall ta och köpa mig den snart och det är verkligen inget farligt pris, liten storlek kostar 199:- och den stora kostar 299:- och den finns att köpa på bl.a Grand Parfymeri, Kicks, Åhlens osv.
ONE MILLION
En killparfym, som luktar, ja, jag vet inte vad men något underbart iallafall! Det är något i den som gör att alla tjejer dras till den, helt sjukt. Många av mina killkompisar har den och jag är helt förälskad i de killarna, men killar som har goda parfymer kan man ju inte motstå? Eller har jag fel? Sen är en favoritparfym bland herrarnas Abercrombie&Fitch hos mig, åh. W-O-N-D-E-R-F-U-L! Den har vissa av mina boyfriends med och heeeelt sjukt vad den är god, fräsch och aaahh!! Denna finns iallafall också på Grand, Kicks, Åhlens osv och kostar 599:- har jag för mig? Abercrombie&Fitch finns inte i GBG vad jag vet, den finns i A&F butikerna i Danmark, USA, London m.fl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: